maandag 18 oktober 2010

weekendje weg en alweer op puppykraambezoek



Afgelopen weekend ben ik eerst richting Brabant gereden om op puppykraambezoek te gaan bij mijn zelf gefokte ruwhaar standaard teefje Sientje.
Zij heeft op dit moment een nestje van vier pupjes.
Het was een lange rit vanuit Groningen zo,n 3,5 uur maar goed ik was toch nieuwsgierig om de pupjes eens in het echt te zien.
Naar de pupjes te hebben bekeken en op de foto te hebben gezet ben ik weer in de auto gestapt richting Streefkerk.
Daar sliep ik dit weekend bij mijn ouders.
Vrijdagavond op bezoek geweest bij een oude schoolvriendin en dat was super gezellig, heerlijk zitten kwebbelen.
Zaterdagochtend op bezoek geweest bij mijn oma en s,middags even met mijn moeder naar Papendrecht geweest, winkeltje in,winkeltje uit hahahaha.
Zondagochtend kwam er familie op koffiebezoek en s,middags ben ik weer richting Groningen vertrokken.
Pfffffff het was een druk weekend maar wel heel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten