vrijdag 22 oktober 2010

Leuk berichtje



Regelmatig komen er berichtjes binnen via mail of op een andere manier van trotse Kwispellust baasjes.
Onderstaand berichtje vond ik zo leuk vandaar dat ik hem hier even neerzet,

Hey Anita!
Hoe gaat het daar met jullie beestenboel?
Hier gaat het geweldig!!!!
Sjors gaat nog altijd met me mee werken, wat hij ook echt als zijn taak ziet haha.
We genieten elke dag zoveel van hem, je hebt me toendertijd echt goed geadviseerd met de verschillende karaktertjes van de puppies!
Hij is echt mijn tweede ik, we hebben dezelfde trekjes en hij past gewoon bij me
Ik zal je nog eens wat foto,s mailen, liefs Priti en een dikke poot van Sjors

Sjors woont bij Jos en Priti en gaat met Priti mee naar haar klantjes, Priti is kapster.

Priti super dat het zo goed klikt tussen jullie dat is altijd heel fijn om als fokker te horen!, heel veel knuffels voor Sjors!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten