zondag 11 maart 2012

voorbereidingen aanbouw


Gisteren is de appelboom omgezaagd.
De appelboom was ten eerste rot maar ten tweede stond hij ook op een plek waar de aanbouw gaat komen.
Jawel we gaan weer verder met de verbouwing :-)
Deze zomer krijgen we als het allemaal volgens planning gaat een mooie aanbouw aan ons huisje, we krijgen dus een stuk woonkamer erbij (met mooie openslaande terrasdeuren) en een stuk slaapkamer erbij, heerlijk!!!!.
Ik kijk er al volop naar uit, van mij mogen ze vandaag nog beginnen hahahaha
Maar ik moet nog even geduld hebben.

1 opmerking:

  1. Hay,

    Ohhh...wat een ontzettend leuk blog is dit...
    Geweldig die leuke teckeltjes...
    Ik wil je graag volgen...
    Misschien vind je het leuk om eens bij mij op visite te komen..

    Groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen