dinsdag 20 maart 2012

huiskamer, koolmees en Engel.






Ja beetje vreemde titel maar goed dit blogje gaat dus over de huiskamer en koolmees echtpaartje dat hun woning aan onze schuur weer heeft betrokken.
Zolang wij hier wonen (nu 3 jaar) woont er in dat oude huisje een koolmees echtpaartje.
Het huisje hing hier nog aan de schuur achtergelaten door de vorige eigenaar van ons huis en is dus ieder jaar volop in gebruik, dus we hebben het huisje maar laten hangen.
De foto,s van de huiskamer spreken voor zich gewoon wat sfeer foto,s.
En dan de prachtige engel, deze had ik al een tijd terug in een winkeltje zien staan maar toch maar hard langs gelopen want ik vond hem toch wat te duur.
Gisteren kwam Theo thuis (mijn man) en kreeg ik een groot cadeau,omdat ik van je hou stond er op het kaartje wat er aan hing, wat liefffff.
Ik maakte het open en jawel daar kwam mijn engel, jippie wat een pracht cadeau en wat super dat hij dit onthouden heeft, ik ben er zeer blij mee.
Zo dit was mijn verhaaltje over de rare titel van dit blogje :-) nu ga ik weer verder met de huishoudelijke taken ook dat moet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten