maandag 20 juni 2011

Oud en Jong en Brechje



Zo naar een druk weekend (Theo was jarig) weer even tijd voor een blogje.
Denzel is weer vertrokken naar zijn eigen huisje (Sandra nogmaals bedankt voor de mooie bos bloemen).
En de a.s baasjes van Brechje zijn weer even langs geweest :-)
De a.s baasjes zijn mijn vader en moeder, naar het overlijden van hun teckel Gertje was het de bedoeling dat het enige reutje in ons zestiende nest (Jantje) naar hun toe zou gaan.
Helaas was de beheerder van het park waar hun vakantiehuisje op staat van mening dat er geen honden meer op het park mogen dus dat was een grote domper.
Met veel verdriet werd toen besloten om Jantje niet te nemen.
Naar enig na denken kwam mijn vader met de vraag of we niet samen een teckeltje kunnen verzorgen, in de winter gaat Brechje naar mijn ouders en in de zomer verblijft Brechje hier, een soort deeltijd teckel dus hahaha.
Dus dit gaat gebeuren vandaar dat Brechje nog wat langer hier blijft.
Verder nog een foto gemaakt van Courtney en Teuntje, oud en jong naast elkaar en zo prachtig om te zien.
Nu ga ik de badkamer leeg halen want vandaag gaat het begin worden gemaakt met de verbouwing, natuurlijk zal ik deze op het blog laten zien.

1 opmerking:

  1. Hi m sam parker i am a designer and now m working on blogs i m learn about the blogs when m searching blogs on Google then i was found your blog its good for me because your blog is very good your blogs design is very good i like it its really help me to get an idea about how to design a blog

    BeantwoordenVerwijderen