dinsdag 14 juni 2011

Leuke berichten

Vandaag kwam er een mailtje van Baukje het nieuwe vrouwtje van de kleine Jet, echt heel fijn om te lezen dat alles zo goed gaat.


Dag Theo en Anita,

Ik ben zo verschrikkelijk blij met Jet. Wat een lief, mooi, stabiel en rustig hondje. Ze slaapt 's nachts goed, overdag om beurten speels dan weer uitrusten mee naar buiten plasje en poepie doen kortom zij is voor mij een super huisgenoot.
Maar alle eer komt jullie toe! Want dit betekent dat ze uit een stabiel en goed nest komt en haar eerste weken gewoon in huis heeft doorgebracht. Ze is nergens bang voor, autorijden geen probleem en och ik kan nog wel een een poosje doorgaan maar dan begin ik misschien te overdrijven. Maar nogmaals bedankt voor alle goede zorgen die jullie haar hebben gegeven.

Hartelijke groet van Baukje en een dikke knuffel van Jet.

Ook het vrouwtje van Moosje had nog een leuk berichtje achter gelaten,

Anita,
laat de puppenren maar staan, dan stuur ik Moos terug, hahaha grapje
Nee hoor, doe ik niet, maar het is me er wel een.
Dat meiske is kampioen GATEN graven en aarde eten.
Ze gaat verder uitstekend. Speelt leuk met de doggies, kent haar plaats en amuseert zich prima hier. Van mij moet ze nog veel slapen, maar als het aan haar lag bleef ze de hele dag doorgaan.
Eten vindt ze een zeer aangename bezigheid en als het slaaptijd is, pruttelt ze maar even om daarna als een blok in slaap te vallen.
Lopen aan de riem gaat ook vrij goed, alleen bij alles wat ze ziet blijft ze staan en ze ziet hier dan ook heeeeeeel veeeeeeeel.
Tis gewoon een lekker ding.

Super om al die leuke berichten te lezen, Bedankt hier voor!
En een knuffel natuurlijk voor Moosje en Jetje.

1 opmerking:

  1. Fijn dat Jet bij Baukje terecht is gekomen, wat een schatje is Jet!!!!
    Ze hebben het vast heel erg leuk met elkaar!!!
    Heel ander leven, maar wat krijg je veel terug van zo'n hondje.
    Super leuk voor Baukje!!!!

    Groetje Kuipers

    BeantwoordenVerwijderen