dinsdag 29 juni 2010

Warmte en Brocante



Ook een hobby van mij is het verzamelen van Brocante spulletjes voor in ons huis.
Echt een heerlijk iets om te doen, markten aflopen, fairs en vooral ook veel op internet zoeken.
Ach zo blijft een mens toch bezig.
Momenteel met deze warme dagen is het rustig hier in huis, de Teckelfamilie ligt veel te slapen, het liefst in de schaduw in de tuin maar ook in de buurt van de airco is het goed slapen.
Lekker relaxen en niks doen is dus het motto hier, ach niet echt slecht hoor.

2 opmerkingen:

  1. Leuk he al die brocante spulletjes, past ook heel goed bij jullie huis. Ken je deze winkel http://hetwitteluik.marktplaza.nl/ Misschien wel leuk als je zelf ook graag freubelt?

    En met dit warme weer kun je toch alleen maar relaxen?

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg die collage weer! En wat ligt Dirk er heerlijk lui bij... De taart is inmiddels bijna op; nog 1 stukje voor straks bij de koffie. De lunch wordt dus weer karig met 2 crackers maar goed 't is 't een of het ander he. Inmiddels is er 8 kilo af dus dat probeer ik zo te houden, ik voel me er heerlijk bij. Nog 1,5 en dan ben ik waar ik naartoe wilde en dan wil ik elke dinsdag mezelf wegen om het er nooit meer te laten bijkomen. En als je ziet wat ik evengoed nog eet! De kwark taart is ook heerlijk hoor, lekker fris met dit weer denk ik. Pap en Mam zitten bij jou in de buurt, grens Groningen Drenthe. Wat zal het prachtig zijn bij jullie...

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen