vrijdag 25 juni 2010

kippenhok en nieuwe aanwinst



Wij zijn afgelopen week druk geweest met de bouw van een nieuw kippenhok.
Verder heeft Konijn Stampertje ook een nieuw hok gekregen en een nieuwe huisgenoot.
De nieuwe huisgenoot is een Alpaca Cavia met de naam Punkie, dit vanwege zijn haar hahaha.
Aankomende week gaan we druk aan de slag in huis,de huiskamer gaat geverfd worden en er komt centrale verwarming.
Ennnn de houtkachel komt weer in de huiskamer te staan.
Deze stond altijd bij ons in de huiskamer toen we in Streefkerk woonde maar hier kon dit niet omdat er in de huiskamer een gaskachel stond deze is nu straks niet meer nodig dus op zijn plaats komt de houtkachel.
Ik zit nu al te genieten als ik denk aan wind gierend langs het huis en ik heerlijk languit in mijn stoeltje met een mooi boek voor de houtkachel......... ik droom nog even verder ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten