zaterdag 14 juni 2014

Berichtjes en foto,s van ons 21ste nest!

Van ons 21ste v.d Kwispellust nest ontvangen we nu regelmatig berichtjes en foto,s, zo leuk om te kunnen volgen hoe de pupjes het in hun nieuwe huisjes doen! Met allemaal gaat het prima en dat is zo fijn om te horen. Bedankt lieve mensen voor jullie berichtjes en foto,s!! Dit is Puck en zij woont nu in Arnhem dit is een berichtje van haar baasjes, Lieve Anita, Onze Puck is een heerlijke pup. Ze is heel ondernemend en geregeld speelt ze verstoppertje met me in de tuin. Ze struint graag door de struiken en ze vind de keuken zo interessant dat ze op een afstandje observeert. Ze observeert veel en is een dametje die al aardig opzichzelfstaand is. Zindelijkheid gaat goed, plassen op t gras , poepen in de struiken, doet ze zelf. Nu speelt t weer ook mee dat ze veel buiten is. Eerste nacht ging best goed, geen kik en twee keer eruit om te plassen. Vannacht was t bal, ze werd veel wakker en wilde uit de bench en begon voor t eerst te piepen. Uiteindelijk is ze in de bench gebleven maar ik hoop dat me vannacht wat meer slaap is gegund. We moeten nog een ritme krijgen, maar dat gaat komen. Dit is Sary zij heeft een grote vriendin in huis en dat gaat prima. Hier een berichtje van haar baasjes, Zoals je ziet kunnen ze het heel goed met elkaar vinden. Fay is super lief voor haar kleine zusje. Sary doet het geweldig. 'S nachts nog steeds helemaal droog en we hebben haar niet gehoord!!! Overdag hebben we nog maar een ongelukje gehad. Dussss een super hondje :) Fijne zondag Willy en Ans Kleine Hidde woont in Mijdrecht helaas heb ik nog geen foto,s van hem ontvangen wel bericht, Hallo Anita, Een beetje laat van mij maar je zult begrijpen dat ik nu lekker met Hidde bezig ben en mijn mail af en toe vergeet ( goed teken toch)? Het gaat geweldig met hem, hij eet goed en hij geeft al aan wanneer hij moet plassen ook gaat hij zitten als ik hem een speeltje wil geven, snel he zo 'n klein opdondertje ;) Ik ben stapel op hem, het is ook net "me and my shadow" hij volgt me overal waar ik ga. Aan de bench is hij ook gewend, best wel pittig om dan zijn droeve oogjes te trotseren maar ik weet dat je door consequent te zijn straks een heerlijke hond hebt. Hij slaapt nog naast mijn bed en piept alleen nog een beetje als ik hem in de doos zet, dan zeg ik "nee Hidde ga maar lekker slapen "en aai dan even over zijn bolletje, hij gaat dan liggen en ik hoor hem de hele nacht niet meer. Geweldig he? Nog bedankt voor alles. Ook nog voor de afscheids foto's, HIJ staat er beeldig op! Heb vandaag ook nog de foto's van het blog op geslagen in mijn speciale Kwispellust map. Ik wens jullie nog veel sterkte met het volgende nestje, rust nu maar even lekker uit want voor je het weet moet je weer aan de bak. Ik blijf je volgen, doe de groetjes aan je man. groetjes Margaret Dries (zonder geel zwembroekje) vermaakt zich ook prima bij zijn nieuwe baasjes dit schreven ze o.a, Even een paar foto's. Hij maakt het super goed! Wel even piepen toen de kinderen naar school waren. Hij wordt ook al aardig ondeugend....gordijnen vindt hij leuk!! Wandelen is nog niet zo'n succes, veel afleiding van scooters, trein in de verte en alles wat weg waait;-) Hij is echt super lief!!! En als laatste Madeliefje zij is bij ons gebleven en het is een super leuk meisje we genieten volop van haar :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten