woensdag 20 februari 2013

weinig te vertellen

Het is wat rustig hier de laatste tijd op het blog. Er is momenteel wat weinig te vertellen, de verbouwing is klaar alleen de keuken gaan we nog wat opknappen. Deze gaat lekker fris in de verf en er komt een nieuwe vloer. De laminaat vloer gaat er uit en de plavuizen vloer komt er in. Verder wachten we vol ongeduld ;-) op de loopsheid van Teuntje, zij gaat dan in het huwelijk treden met een mooie Duitse man en als het goed is verwachten wij dan weer een nest prachtige ruwhaar STANDAARD pupjes. Ik heb expres STANDAARD in het groot geschreven omdat ik de laatste tijd steeds telefoontjes of mailtjes krijg of ik nog dwerg pupjes heb of krijg! NEE ik heb namenlijk geen dwergen ik heb STANDAARD teckels, zo pfffffff als het nu nog niet duidelijk is (staat trouwens ook duidelijk op mijn site maar blijkbaar lezen mensen die niet of niet goed). Zo dat lucht weer op hahahaha Vandaag schijnt zowaar de zon hier, naar dagen van mist en regen is dit zo heerlijk ik kan daar helemaal blij van worden. Zo en nu ga ik eens verder met de huishoudelijke taken ook dat moet gebeuren, fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten