zondag 2 december 2012

Werd weer eens tijd

Zo het werd weer eens tijd voor een nieuw Blogje soms heb je het zo druk met van alles dat de tijd ontbreekt om even een Blogje te maken. Maar goed nu maar even inhalen. Ten eerste kreeg ik super leuke foto,s van de baasjes van Bram (van het 18e nest),
Bedankt Nicole en Richard voor de mooie foto,s! Ook kreeg ik mooie foto,s van Sjaak ook uit ons 18e nest
Baasjes van Sjaak, Bedankt! Verder kon ik mij niet meer inhouden en heb op mijn dressoir alvast de kerstmarkt opgebouwd :-)
Maar gisteren hebben we eerst ook nog Sinterklaas gevierd, was super gezellig en ik had Sinterklaas cupcakes gebakken ;-)
Zo zo zijn we weer op 2 December beland, nog een paar dagen dan zijn Theo en ik alweer 25 jaar getrouwd ( 11 December) wat gaat de tijd toch snel. Voor nu stop ik weer, fijne Zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten