zaterdag 18 augustus 2012

wat zijn ze mooi en de namen!

Het is weer volop genieten van de pupjes. Ze doen het heel goed,drinken prima bij mama Estee en groeien daarom ook super. Ik geniet volop ik zit bijna de hele dag zwijmelend bij de werpkist hahaha maar ze zijn ook zo mooi. Ik ben ook zeer trots op mijn eerste zelf gefokte Black and Tan meiske wat is ze prachtig glanzend zwart een echte diamant. Ze zal dan ook de volgende naam krijgen Black Diamond v.d Kwispellust. De choco pups krijgen namen van hoe kan het anders chocolade merken en wel de volgende, Guylian-Godiva voor het mooie choco meiske, Leonidas-Kwanta voor choco boy donker en Choco Jaques voor choco boy licht (donker en licht slaat op hun vacht, de ene choco boy is net iets donkerder dan de ander). Het wildkleur manneke krijgt de naam van zijn vader en van zijn opa (vader van mama Estee) en dit is Valentino-Quadro. Zo en nu ga ik weer naar de werpkist ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten