donderdag 19 juli 2012

bijna 5 weken

Morgen is het 5 weken geleden dat Estee in het huwelijk is getreden met Valentino. Alles lijkt er toch op dat Estee zwanger is :-) Haar buikje groeit en ze is echt een heerlijke knuffel. Wil steeds op schoot zitten en vind het heerlijk als haar buikje geaaid word. Ik zelf begin al weer de kriebels te krijgen, wanneer zal ik de werpkist gaan neer zetten, welke spullen moet ik nog kopen etc etc Binnenkort al vast de knuffelbeestjes gaan wassen die de pupjes mee krijgen als ze naar hun nieuwe baasjes gaan met de heerlijke nestgeur er in getrokken ;-) Kortom ik ben er al weer helemaal mee bezig, wat is het toch super om dit te mogen mee maken, ik ben een gelukkig mens.
Dit is trouwens Estee als pup, wat een scheetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten