woensdag 21 december 2011

Leukkkkkkkkk





Er komen de laatste dagen weer allemaal foto,s binnen van Kwispellust teckeltjes.
Altijd super om te zien natuurlijk!
Vooral ook leuk om de leuke mailtjes te lezen van de trotse baasjes.
De baasjes van Lieke hadden zo,n lieve leuke mail geschreven,Bedankt heel fijn om te lezen!



Hallo Anita,

Het is hier druk, druk en nog eens druk, maar onze Lieke doet het geweldig.

Het gaat super op de puppycursus. Kijk maar eens bij “dogbasics” Magda Willems in Koningsbosch. Daar doe ik met Lieke de individuele puppycursus. Ze luistert (daar; thuis niet altijd….maar wel heel vaak) geweldig! Ook rent ze vanzelf over en door alle hindernissen die daar staan voor de behendigheidscursus. Magda is een echte hondenkenner, maar heeft door Lieke een nieuwe kijk op Teckels. Ze vindt het ongelooflijk wat dat meiske allemaal doet, kan en hoe ze luistert. Ze adviseerde om eventueel nog een jachtcursus met haar te doen. Ook zag ze, dat ze enorm goed in haar vel zat en zich super bij ons voelt. Dat zeggen veel mensen. Wij hebben dat gevoel ook; ik wist al aan de telefoon met jou, dat Lieke voor ons voorbestemd was en dat het super zou klikken. Het is een echte schat die heel erg geniet en het naar haar zin heeft. Veerle doet ook veel met haar spelen, oefenen en tutten. Dion, die eigenlijk altijd een grotere hond wilde, mist haar overdag en zei al lachend dat hij een mandje op kantoor wilde neerzetten…hahahaah.



Na de eerste 10 nachten heb ik ’s nachts vanuit de bench of bij het verlaten van het huis geen kik van Lieke meer gehoord. Ze gaat vanzelf lekker de bench in en likt even mijn hand als ik die dicht maak. Ze ligt er lekker tussen de knuffels.

Met Sinterklaas hadden we haar ook cadeautjes laten uitpakken…heerlijk vond ze het….vooral haar eigen mandje. Ze is er niet meer uit weg te branden! Ook speelt ze nu veel met “jullie” knuffel.



De Kerstboom negeert ze totaal. Die heb ik iets hoger op een tafeltje gezet. Ze reageert vrij goed op het “nee” geleerd in de cursus!



Gisteravond begon een vuurwerkshow net toen ik met Lieke buiten in de tuin was. We waren met het balletje aan het spelen. Ik heb gewoon verder gespeeld en gedaan alsof ik niets hoorde. Bij een gillende keukenmeid keek ze me eens aan en ging toen rustig poepen. Echt een coole, stoere dame dus…



Het is ongelooflijk hoe snel ze groeit!

Woensdag gaan we weer voor een enting en krijgt ze een check-up. Ze glanst geweldig en we krijgen van heel veel mensen de complimenten dat het een prachtige hond is. Ook merken veel mensen op uit onze verhalen, dat ze uit een geweldige kennel komt. Een dik compliment dus naar jullie toe in het verre Groningen!



Zo, nu ga ik nog even buiten in de tuin met Lieke naar het kribje kijken (ze gaat dus plassen en poepen….hahhaha) en dan gaan we slapen.



Anita, ik wil je nogmaals bedanken voor het feit, dat wij Lieke mochten adopteren. Het is echt geweldig en we zijn er hier allemaal heel blij mee…..je hebt een hele goede daad in 2011 verricht!!!!



Hele fijne feestdagen voor jullie allemaal en …….wat een prachtige foto van Iebeltje voor de Kerstboom op de blog!!



Groetjes Anja en een hele dikke knuffel van Lieke.


p.s de eerste twee foto,s zijn van Lieke en de laatste twee is Evi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten