zaterdag 19 november 2011

Bailey,Boy en Pip uitgevlogen







Vandaag zijn drie pupjes naar hun nieuwe huisje gegaan.
Als eerste is Bailey opgehaald hij gaat in Reuver (Linmburg) wonen.
Bailey was ons drukteschopertje, altijd bezig en happy, een heerlijk baasje.
We zullen je missen kleine Bailey, het gaat je goed in Limburg, dikke kus van ons allemaal.
Als tweede is Boy uitgevlogen.
Boy gaat in Hilversum wonen en zijn baasjes zijn zeer gelukkig met hun kleine choco man.
Boy was het kleinste manneke en het was een rustig, bedachtzaam manneke, een heerlijke knuffelkont die graag in je nek ging liggen.
Het gaat je goed lieve Boy, vergeten doen we je zeker nooit, dikke kus van ons.
De laatste die vandaag is uitgevlogen is Pip, zij gaat in Nieuw-Vennep wonen en krijgt een teckelvriend met de naam Max.
Pip was het kleinste meiske en de eerste weekjes heb ik haar regelmatig bijgevoerd omdat ze steeds werd weg geduwd door haar grotere broers en zusjes.
Pip was in het nest een heerlijke vrolijke tante die graag aandacht vroeg en natuurlijk ook altijd kreeg ;-)
Pip was ook gek op knuffelen en je kreeg er heel veel kusjes voor terug.
Pip je heb een speciaal plekje in mijn hart, je blijf mijn kleine inieminie.
Dikke kus.
Het was een moeilijke dag voor mij, afscheid nemen van de teckelbaby,s is moeilijk maar als ik de blijde gezichten van de nieuwe baasjes zag dan vergoede dit toch weer veel.
Nu even nog genieten van mijn 4 puppekes, morgen weer een moeilijke dag.

1 opmerking:

  1. och jeetje,kan me heel goed voorstellen dat het een moeilijke dag voor je was,persoonlijk zou ik het niet kunnen hoor om ze af te staan,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen