vrijdag 9 september 2011

Herfst sfeer in huis en Liene



Met het weer van afgelopen dagen krijg ik al weer helemaal de herfst sfeer te pakken dus ben al een beetje bezig geweest in huis.
Liene onze zwangere dame is vandaag precies 8 weken dus de laatste week is begonnen.
Vanochtend heb ik haar weer gewogen en ze was weer goed gegroeid inmiddels al meer als 3 kilo in het totaal.
Als je haar ziet lopen is het gewoonweg zielig, haar buik hangt net boven de grond en ze schommelt heen en weer.
De pupjes bewegen goed in haar buik als ik mijn hand op haar buik doe voel ik ze bewegen echt zo mooi en uniek om dat te voelen.
Liene heeft het zwaar, ze zucht en steunt en is meestal te vinden op haar kussen onder het bureau.
Kom op hoor Liene nog even doorzetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten