dinsdag 24 mei 2011

Zomaar....




Wat foto,s van de pupjes, onze korthaar Zafira en onze kleine dondersteen(7 maanden oud) Silke (dit speciaal voor ome Hans die helemaal verliefd is op Silke ;-) )
Morgen krijgen de pups trouwens hun enting, ik geef dit altijd op een leeftijd van 8 weken omdat pups voor die leeftijd nog volop anti stoffen van hun mama hebben en ik al meerdere keren een doodziek pupje heb gehad naar een enting op de leeftijd van 6 weken.
Nu ik (inmiddels al jaren lang) later ent heb ik ook nooit geen ziek pupje meer gehad.
Ik zal morgen proberen wat foto,s te maken.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie honden heb je! En ik las dat er nog een pup zonder nieuwe eigenaar is........... Nee, ik kan het niet maken, heb al twee jonge honden. Maar het is wel heel verleidelijk :)
    Hartelijke groeten,
    Thara
    PS: vanwege een storing kan ik alleen maar anoniem reageren. Je kunt me vinden onder "Thara's ditjes en datjes" op Google

    BeantwoordenVerwijderen