woensdag 16 maart 2011

Puppywas


Wat een woord zeg maar ik had toch echt een puppywas.
Gisteren de grote doos van zolder gehaald waar alle kleedjes, doekjes, en knuffels in zaten voor de pupjes.
Deze doos stond al weer meer als 1,5 jaar op zolder dus ik vond het wel zo fris om even voor het gebruikt gaat worden, alles lekker te wassen.
Dus zo gezegd zo gedaan, het meeste ging in de droger maar een aantal knuffels en kleedjes heb ik lekker buiten aan de droogmolen gehangen.
Ik vond het zo,n leuk gezicht dat ik even snel een foto gemaakt heb.

1 opmerking:

  1. De voorbereidingen, worden gemaakt, ziet er gezellig uit aan die lijn, nog even...groetjes Nicole en Juulke. ps. Juulke sloopt me alles, alleen strikken blijven nog enig sinds een tijdje heel. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen