zondag 20 februari 2011

Bounty alias King Edward v.d Kwispellust


Ik kreeg gisteren weer een leuk berichtje en wat foto,s van Bounty.
Bounty is de zoon van onze korthaar Zafira en zijn vader is Yukon aus der Lewermang.
Hij woont samen met een langhaar teckel.
Hier het berichtje,

Hoi Anita,

zoals beloofd in mijn kerstkaartje,zou ik nog wat foto`s van Bounty sturen.
Ik zal ook nog wat over hem vertellen.
Hij is lekker eigenwijs,ontzettend lief,houd van knuffelen,is respectvol en zelfverzekerd.
Als een ander hondje onaardig tegen hem doet staat hij zn mannetje,maar altijd op een nette manier.
De mensen die we tegen komen vinden allebei mijn teckels mooi,maar ze vinden vooral vaak dat Bounty zo`n lief
koppie heeft,hij kijkt zo lief. Choco en Bounty zijn dikke vriendjes.
Zijn favoriete plekje in huis is bovenop de lekkere zachte kussens van mijn bank,zoals je ziet op 1 van de foto`s.
En qua eten is Bounty ook heel makkelijk,hij wil gewoon heel simpel zijn brokjes hebben,want als ik er weleens wat brood
of rijst doorheen doe,kijkt Bounty naar zn bak voer en denkt dan,dat brood hoef ik niet,en vervolgens eet hij dan
netjes om het brood of rijst heen zijn brokjes op hahaha,meestal na zn eten gaat hij nog even lekker op een kluifje
knagen om vervolgens daarna lekker te gaan slapen!
Buiten wandelen vind hij ook heerlijk,regen of geen regen.
Qua gezondheid gaat het ook allemaal goed,alleen jaarlijks zijn cocktailprik en verder komen we niet bij de dierenarts.

Nou dat was het wel weer even voor nu,je bent weer een beetje bij ;)

Groetjes Mascha,Bounty en Choco


Mascha hardstikke leuk om weer wat te horen van Bounty en Bedankt voor de leuke foto,s!
Dikke kus voor de beide teckelmannekes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten